Hořká 100% tabulka s kousky kakaových bobů, Dominikánská republika
Popis
Výživové údaje (100g): Energetická hodnota 2753 kJ (668 kcal), Tuky 64g, z toho: nasycené mastné kyseliny 40,3g; Sacharidy 6,9g, z toho: cukry < 0,1 g ; Bílkoviny 8,8g; Sůl 0,02g
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Dobrá čokoláda je mnohem víc než jen čistá sladkost. Je to cenné umělecké dílo. Nevyrábí se jednoduše, ale je láskyplně vytvořena prostřednictvím inspirace a vášně. Jako malíř pečlivě vybírá štětce, barvy a plátna, totéž platí pro umění výroby čokolády. Každá jednotlivá ingredience je stříkající barvou, od výrazného podpisu tvůrce až po perfektní inscenaci objektu. To vše je klíčové pro vytvoření uměleckého díla s trvalým a krásným efektem. Umění, které spojuje lidi a přináší štěstí.
To, co v roce 2000 začínalo jako malý podnik se snem vyrábět kvalitní čokolády se nyní rozrostlo v celosvětově uznávanou značku, značku, která znamená udržitelnost a umělecké potěšení ve více než 50 zemích po celém světě. Jakkoli se mohou kultury, jazyky a preference lišit, touha po čokoládě je stálým jmenovatelem, který spojuje znalce z celého světa.
„Říká se, že umění mluví mnoha jazyky; to samé platí s čokoládou." Andreas Meyer
Byl to Andreas Meyer, vyučený pekař a certifikovaný odborník na výživu ze Saurelandu ve Vestfálsku, kdo rozvinul myšlenku vytvořit bio čokoládu té nejvyšší kvality. Předtím pracoval v různých renomovaných organických a fairtradových společnostech a nakonec se rozhodl podnikat a založil společnost Ecofinia GmbH.
Zatímco svět v roce 1999 filozofoval o hrozících haváriích počítačů, Andreas Meyer pracoval na čokoládové řadě, která by nastavila udržitelné akcenty kulinářského potěšení pro nadcházející tisíciletí. Bylo to v tradičním Herfordově domě Weinrich (rodinná továrna na čokoládu s dlouholetou tradicí), kde našel perfektní výrobní zařízení. A právě v Corde Budde Jr., generálním řediteli závodu, Andreas našel progresivně myslícího partnera, který se již brzy inspiroval smyslem ekologické výroby.
"Umění nezná hranice a čokoláda je nejsladší formou jeho univerzálního jazyka."
Umělecký designový koncept byl vyvinut v průběhu následujících let. Zpočátku byl představen v podobě minisérie VIVANI „Edizione d’Arte“, ve které umělkyně Annette Wesselová poprvé představila své význačné obrazy na naše obaly. Díky popularitě série Wessel od roku 2009 zdobí všechny tabulky čokolády VIVANI různými vkusnými prezentacemi. Stylistická technika, která se rozhodně vyplatila. VIVANI začala vzkvétat a stala se jednou z nejoblíbenějších čokolád na německých bio trzích. Stejně jako globální exportní úspěch, díky kterému srdce milovníků čokolády rychle bije od Nového Zélandu po Kanadu, Finsko po Jižní Afriku a Singapur po Japonsko.